top of page

PEV online (17.2.): SVĚT V OBRYSECH

Aktualizováno: 21. 2. 2021

Dnes budeme pokračovat v další (možná) netradiční formě a ke kreslení využijeme reálné předměty z našeho domova.


Tématem bude obkreslování tvaru. Jistě znáte základní geometrické tvary, jakými jsou např. čtverec, obdélník, kruh nebo trojúhelník. Ale co předměty z domácnosti, které mají tvary daleko komplikovanější a zajímavější? Takové věci se dnes pokusíte najít přímo u vás doma! Já vám nyní ukážu, co zaujalo mě.:-)


Nejvíce se mi líbily předměty z kuchyně - vidličky (nože neberte!), lžíce, nůžky, nebo kovové brčko. Ty jsem obkreslila tužkou a fixou. Nebála jsem se skládat předměty na papír přes sebe. Poznáte podle tvaru reálné předměty?



Víte, že tvorbou pomocí obrysů se proslavil také Keith Haring? Podívejte se na jeho úžasné malby.


Úkol: obkreslete minimálně 3 předměty (hračky, nádobí, psací potřeby = cokoliv) na papír A4, kombinujte kresbu tužkou s fixem. Vybarvujte, kreslete přes sebe.

Materiály: tužka, fixy, papír.


Moc se těším na vaše barevné zajímavé obrysy v neděli 21. 2. 2021.


Anežka


Kryštof


Lili


23 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page